Новини ДМС,  Новини факультетів

Студенти КПІ досліджують можливості інноваційних технологій відновлюваної енергетики

Луїс Касла, інноваційний інженер з Мадрида та винахідник сонячної електростанції XIZAN My Solar Plant, продовжує свою роботу в КПІ ім. Ігоря Сікорського та Інноваційному холдингу Sikorsky Challenge. Його діяльність зосереджена на розробці та впровадженні новітніх технологій у галузі сонячної енергетики.

7 березня 2025 року Луїс Касла присвятив свій час менторству студентів Інституту енергозбереження та енергоменеджменту КПІ ім. Ігоря Сікорського, поділившись не лише технічними знаннями про свою унікальну сонячну технологію, а й досвідом створення та комерціалізації інноваційних рішень. Він детально розповів про етапи розробки проекту XIZAN My Solar Plant, виклики, з якими він стикався на шляху до успіху, та про те, як йому вдалося перетворити концепцію на сучасний комерційний продукт.

Студенти мали можливість поставити запитання, отримати цінні поради та долучитися до обговорення перспектив розвитку відновлюваної енергетики. Луїс Касла наголосив на важливості інноваційного мислення, міждисциплінарного підходу та готовності до експериментів.

Його виступ став справжнім джерелом натхнення для майбутніх інженерів та підприємців, які прагнуть створювати ефективні, екологічно чисті енергетичні рішення. КПІ ім. Ігоря Сікорського та Sikorsky Challenge продовжують активно співпрацювати з міжнародними експертами, надаючи студентам доступ до передового досвіду та новітніх технологій.

Варто зазначити, що XIZAN Energy – це стартап, заснований Луїсом Касла в грудні 2017 року з метою створення рішень з високою доданою вартістю для приватних електроустановок з метою підвищення енергоефективності та заохочення інтеграції відновлюваних джерел енергії.

Наразі проект My Solar Plant присвячений інноваційному сонячному генератору, який характеризується легким, портативним, складним, безпечним і простим у використанні дизайном(https://www.xizanenergy.com/).

https://ep.kpi.ua/uk/node/813

https://www.kpi.ua/2025-03-es-iee