
Команда КПІ ім. Ігоря Сікорського взяла участь у воркшопі ‘Remote Labs with focus on Ukraine’
23-24 червня 2025 р. у Вроцлавському університеті науки і технологій, Польща, проходив воркшоп ‘Remote Labs with focus on Ukraine’.
Від КПІ ім. Ігоря Сікорського участь у воркшопі взяли представники Механіко-машинобудівного інституту та Департаменту міжнародного співробітництва
Захід проводився в рамках проєкту ‘Developing Remote Labs with focus on Ukraine’ – “Створення дистанційних лабораторій з фокусом на Україну”, фінансовання якого здійснює Асоціація T.I.M.E. (Top International Manegers in Engineering).
Виконавцем проєкту і організатором воркшопу є консорціум ЗВО у складі:
- Королівський технологічний інститут KTH, Швеція (координатор);
- Вроцлавський університет науки і технологій;
- Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”.
Дистанційні лабораторії як форма цифрового навчання надають студентам і дослідникам доступ до експериментальних установок, що дистанційно контролюються.
Під час воркшопу викладачі європейських університетів обмінялися досвідом та пройшли навчання з розробки дистанційних лабораторій як частини університетської освіти в галузі інженерії. Представники КПІ ім. Ігоря Сікорського провели круглий стіл щодо перспектив подальшої співпраці.
Важливість цієї події важко переоцінити, адже в часи війни її тема є особливо актуальною.
Довідково:
Дистанційні лабораторії (remote labs) — це віртуальні або реальні лабораторні установки, до яких студенти або науковці можуть підключатися через Інтернет для проведення експериментів у режимі онлайн. Вони дозволяють взаємодіяти з обладнанням або його симуляцією дистанційно, без фізичної присутності в лабораторії.
Значення у навчальному процесі в технічних ЗВО:
- Доступність: студенти можуть виконувати лабораторні роботи в будь-який час і з будь-якого місця.
- Ефективність: дозволяють заощадити ресурси та час, зменшити витрати на обладнання.
- Безпека: студенти можуть працювати з потенційно небезпечним обладнанням без ризику для здоров’я.
- Інклюзивність: забезпечують рівний доступ до практичного навчання для студентів з обмеженими можливостями або з віддалених регіонів.
- Інноваційність: сприяють цифровізації освіти та розвитку технічних навичок у роботі з сучасними технологіями.
https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7344409154360397825/

