T.I.M.E.,  Новини ДМС,  Новини факультетів

Команда КПІ ім. Ігоря Сікорського взяла участь у воркшопі ‘Remote Labs with focus on Ukraine’

23-24 червня 2025 р. у Вроцлавському університеті науки і технологій, Польща, проходив воркшоп ‘Remote Labs with focus on Ukraine’.

Від КПІ ім. Ігоря Сікорського участь у воркшопі взяли представники Механіко-машинобудівного інституту та Департаменту міжнародного співробітництва

Захід проводився в рамках проєкту ‘Developing Remote Labs with focus on Ukraine’ – “Створення дистанційних лабораторій з фокусом на Україну”, фінансовання якого здійснює Асоціація T.I.M.E. (Top International Manegers in  Engineering).

Виконавцем проєкту і організатором воркшопу є консорціум ЗВО у складі:

  • Королівський технологічний інститут KTH, Швеція (координатор);
  • Вроцлавський університет науки і технологій;
  • Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”.

Дистанційні лабораторії як форма цифрового навчання надають студентам і дослідникам доступ до експериментальних установок, що дистанційно контролюються.

Під час воркшопу викладачі європейських університетів обмінялися досвідом та пройшли навчання з розробки дистанційних лабораторій як частини університетської освіти в галузі інженерії. Представники КПІ ім. Ігоря Сікорського провели круглий стіл щодо перспектив подальшої співпраці.

Важливість цієї події важко переоцінити, адже в часи війни її тема є особливо актуальною.

Довідково:

Дистанційні лабораторії (remote labs) — це віртуальні або реальні лабораторні установки, до яких студенти або науковці можуть підключатися через Інтернет для проведення експериментів у режимі онлайн. Вони дозволяють взаємодіяти з обладнанням або його симуляцією дистанційно, без фізичної присутності в лабораторії.

Значення у навчальному процесі в технічних ЗВО:

  • Доступність: студенти можуть виконувати лабораторні роботи в будь-який час і з будь-якого місця.
  • Ефективність: дозволяють заощадити ресурси та час, зменшити витрати на обладнання.
  • Безпека: студенти можуть працювати з потенційно небезпечним обладнанням без ризику для здоров’я.
  • Інклюзивність: забезпечують рівний доступ до практичного навчання для студентів з обмеженими можливостями або з віддалених регіонів.
  • Інноваційність: сприяють цифровізації освіти та розвитку технічних навичок у роботі з сучасними технологіями.

https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:7344409154360397825/