Новини ДМС,  Рейтинги

Вебінар від THE “Рекрутинг студентів за допомогою цифрових технологій: Залучення нового покоління”

16 січня 2024 року співробітники ДМС взяли участь у вебінарі упорядників рейтингу THE на тему: «Рекрутинг студентів у Європі за допомогою цифрових технологій: Залучення нового покоління» (Digital student recruitment in Europe: Capturing a new generation). Зокрема, захід був присвячений поглибленому аналізу майбутніх тенденцій, викликів і можливостей для задоволення потреб та очікувань нового покоління студентів.

Із презентацією виступили регіональний директор у Європі Анна Орлова (Anna Orlova) та директор із питань розвитку Патрік Хейс (Patrick Hayes).

Під час вебінару були розглянуті наступні питання:

  •  Історії успіху набору студентів із застосуванням цифрових технологій. Зокрема, практичні приклади, що демонструють успішні стратегії набору студентів у Європі із застосуванням цифрових технологій.
  •  Нові технології в сфері рекрутингу студентів. Вплив нових цифрових інструментів і технологій на потенційних абітурієнтів, а також тенденції, що простежуються в поведінці студентів нового покоління.

Патрік Хейс розповів про наступні п’ять тенденцій:

  1. Студенти цікавляться різними аспектами діяльності університету, і це впливає на їх пошук. Було підкреслено, що згідно з результатами опитування 2000 потенційних іноземних студентів, проведеного консалтинговою групою THE, 79% з них вважають, що університети повинні бути прихильними до досягнення Цілей сталого розвитку (ЦСР). З точки зору студентів, найбільш пріоритетною ЦСР є ЦСР 4 «Якісна освіта» – 33% опитаних, за нею слідує ЦСР 13 «Боротьба зі зміною клімату та її наслідками» – 32%.
  1. Існують нові інноваційні способи взаємодії з міжнародними освітніми консультантами в цифровому форматі. Трохи більше третини університетів заявили, що вони задоволені роботою з міжнародними постачальниками освітніх послуг, тоді як 68% іноземних студентів сказали, що не користуються цифровими платформами для вибору університету. Було рекомендовано демонструвати студентам різні професії та галузі віртуально, а також пропонувати онлайн-навчання за конкретними спеціалізаціями, кінцева мета яких – сертифікація.
  2. Особисте відвідування кар’єрних заходів у порівнянні з онлайн-заходами є хибною дихотомією – і університети, і студенти застосовують змішаний підхід.
  1. Система управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM) та електронний маркетинг залишаються ключовими технологічними рішеннями, але нові ініціативи набувають все більшого впливу. На думку 69% абітурієнтів, студенти, які вже навчаються, є найбільш надійним джерелом інформації, наприклад, через платформу студентських амбасадорів (Student Ambassador Platform).
  2. Незважаючи на ажіотаж навколо платформ соціальних мереж, веб-сайти університетів залишаються їх «головною вітриною», слідом за якими йдуть сайти університетських рейтингів. Відповідаючи на запитання, яку інформацію вони використовували для прийняття рішення про те, де і що вивчати, 75% потенційних студентів указали веб-сайти університетів, 57% – сайти університетських рейтингів і 56% – загальний пошук в Інтернеті.